Naar huis

Griekenland, Kerkira

Om half zeven gaat de wekker. Zonder ontbijt gaan we op op pad, het restaurant gaat pas om half acht open. We gaan toch maar met de taxi terug anders hadden we nog vroeger weg gemoeten.

We stappen in de taxi en die lijkt niet te willen starten...gelukkig lukt het uiteindelijk na een paar keer! Zal net weer iets voor ons zijn ;)

Om half acht zijn we op het vliegveld waar het best druk is. Er vertrekken de komende twee uur tien vluchten wat ik voor een klein eiland best veel vind, hoezo toeristisch? We vetrekken wel bijna een half uur later, maar we hebben meewind en landen zo toch nog voor de geplande tijd.

Het zit ons zelfs bij de Schipholtaxi mee, we hoeven maar een half uur te wachten. Tja, we moeten wel eerst via Leerdam dat dan weer wel.

Rond half drie zijn we weer thuis en blijkt onze vijver in een week tijd net zo groen te zijn geworden als Corfu :( Gelijk aan de slag dus!

Maar we hebben weer een prima weekje achter de rug. Veel gezien en gelopen, afstanden en hoogteverschillen vallen ter plaatse altijd tegen. Het was soms echt een beetje TE. Veel gegeten maar de energie moest weer aangevuld worden :-P Denk dat we best nog eens een weekje terug kunnen om alles te doen waar we nu geen tijd voor hadden. Dus wie weet ooit...