Vlucht naar Zakynthos

Griekenland, Kalamaki

Om 1:30 worden we bruut gewekt, we zijn blijkbaar toch in slaap gevallen. Op Schiphol krijgen we een verrassing, we vliegen met het Sunweg vliegtuig, en die vind ik echt geweldig! Je komt toch gelijk in de stemming als je die ziet?

Om 10:00 zijn we al in het hotel. De kamer is nog niet klaar maar we mogen ondertussen nog wel een ontbijtje meepikken. Daarna gaan we om de tijd vol te maken even naar het strand. Als we terugkomen is de kamer klaar. Niet helemaal zoals ik op de foto's gezien maar het blijft tenslotte Griekenland. En voor Griekse begrippen is het een toppertje! We hebben in ieder geval een supergroot balkon met een jacuzzi ;-)

Ondertussen is het tijd voor de lunch. We hebben een zeldzame keer een hotel met all inclusief gekozen. Eigenlijk alleen omdat ik de kamers mooi vind en het rustig is gelegen vlakbij het strand. Heb geen spijt van die keus want het eten is zoooo lekker, zelf de vis! Ook de toetjes zijn om te smullen, dat belooft heel veel goeds voor vanavond...

Daarna gaan we met de bus naar Zakynthos Stad. Prachtig al die smalle straatjes met slecht onderhouden huisjes. Je weet niet wat je ziet af en toe.

's Avonds blijkt het diner zo mogelijk nog beter dan de lunch. Ik hou nu al van de kok! Het eten maakt de tegenvallende kamer meer dan goed. Ik denk - lees: weet zeker - dat ik met een paar kilo's extra thuis kom!