Nederland - Frankrijk

Frankrijk, Metz

Weer helemaal bepakt en bezakt stappen we om 7.45 de bus in. We gaan eerst naar het wisselpunt en vandaaruit vertrekken we naar Metz in Frankrijk. We hebben een klein busje, we zijn ook maar met 25 personen. Hebben een mooi plekje achterin kunnen bemachtigen, daar staan ook nog tafeltjes. Je weet nooit waar het goed voor is...Rond een uur of 5 zijn we in Metz, is een leuk stadje, het is er alleen gloeiend heet. Nou vind ik het al gauw te warm dus het kan ook aan mij liggen. We maken even een paar fotootjes en gaan daarna eten en nog een stukkie wandelen in het centrum. Van slapen komt niet veel hier, het is gloeiend heet in het hotel, je kan wel een raampje openzetten maar we hebben precies een kamer aan de straatkant. En we zitten midden in het centrum, dus het is een herrie. Bovendien speelt mijn netelroos weer op, heb vreselijk jeuk, en zit onder de bulten. Pilletjes werken ook niet al te best blijkbaar. Voor Sjaak is het bed veel te klein, zijn voeten steken onderhand 20 centimer buiten het bed 😜 Hopen maar dat we morgen een beter hotel hebben.