Pelekas, Achilleion & Kanoni

Griekenland, Kerkira

Na een beroerde nacht (het geluid van de live band stond nogal hard ingesteld + ze speelde buiten + wij zitten er 2 verdiepingen boven + oordoppen waren tegen zoveel geweld niet bestand) begint de dag stralend: zon, windstil en het wordt een graad of 28. Dat wordt flink zweten!

We gaan eerst met de bus naar Pelekas waar een mooi uitzichtpunt is dat Kaiser's Throne heet. Zoals gezegd zit het weer mee dus we hebben dan ook echt prachtig uitzicht.

Dan weer terug naar de stad en daarvandaan met de bus naar Achilleion. Het paleis van Sissi. Het paleis is niks bijzonders maar heeft wel mooie uitzichten...op billen enzo ;)

Vervolgens weer terug naar de stad en we hebben vandaag een 'uitzichtendag' dus nemen we er nog maar eentje mee: Kanoni. Erg leuk omdat het naast de landingsbaan ligt dus als je geluk hebt komt er net een vliegtuig laag overvliegen. En we hebben geluk! Daarbij is het er ook gewoon prachtig!

Hey..mooie foto's hoor!! Prachtig weer..jullie treffen het maar weer..groetjes van ons xxx

Ma 2017-05-14 19:54:24

Hoi, ik regeer niet op elk bericht, maar ik lees mee hoor. Ziet er nog net zo uit als ik me kan herinneren ;-) Heerlijk.

Andrea 2017-05-15 12:59:10

We zullen het mooie weer wel verdiend hebben :-P Zeker heerlijk hier zusje!