Kos Stad

Griekenland, kos stad

Ja, ja, eindelijk is het dan zover, we gaan naar Kos. En met alle stress vooraf zijn we deze keer ook ECHT aan vakantie toe. Wat ging er dan allemaal mis?
  • Dit valt nog mee, ik moet zelf bellen om door te geven dat ze de betaling nog niet automatisch af hebben geschreven.
  • Een week voor vertrek belt het reisbureau met de mededeling dat de terugvlucht overboekt is, we landen dus op Rotterdam ipv Schiphol, oftewel nu moeten we toch iemand 'lastig vallen' om ons op te komen halen, want om eerst met de bus naar Schiphol te gaan en daarvan met de Schipholtaxi naar huis is niet echt een optie als je in Brabant woont.
  • 6 dagen voor vertrek...geen tickets...4 dagen voor vertrek...nog steeds geen tickets. Tickets blijken naar een ander reisbureau gestuurt te zijn. 3 dagen voor vertrek zijn ze er eindelijk!
  • Dag van vertrek: Schipholtaxi komt niet opdagen (gisterenavond belden ze nog om de tijd te bevestigen!) 3 x gebeld, steeds hetzelfde verhaal...hij is onderweg. Uiteindelijk komt tie dan om 3.45...we moeten om 5.20 de lucht in en het is nog een uur rijden! We zijn echt net op tijd om in te checken, 1 minuut later en we hadden moeten wachten op een volgende vlucht, en dan had daar ook nog plaats moeten zijn...
  • Laten we het maar op stress houden, ik val flauw in het vliegtuig!

Maar verder verloopt alles heel soepel hoor! Om een uur of half 12 zijn we bij hotel Kosta Palace.
We gaan eerst een broodje eten bij Everest aan de haven en lopen dan even door de stad.
's Avonds eten we bij Socrates - ook aan de haven - we nemen een heerlijke kipsouvlaki.