Fietstochtje naar de thermen

Griekenland, kos stad

Om 11 uur hebben we een meeting met de hostess, even kijken wat er hier allemaal te doen is. We besluiten alleen de eilandtour en Nissyros te gaan doen. We moeten tenslotte ook nog fietsen! We vragen gelijk om een andere kamer, het was afgelopen nacht nogal luidruchtig. Is ook geen wonder met 2 liften, een trap en het schoonmaakhok tegenover je kamer...

's Middags gaan we de fietsen maar 's testen. We nemen gelijk de route voor gevorderden, we gaan naar de Thermen. Het eerste stuk is nog goed te doen, maar dan moeten we toch echt omhoog! Dat valt niet mee, bovendien waait het ook nog stevig dus we moeten af en toe toch echt ff een stukje lopen, watjes! We besluiten dan ook maar gelijk om die ene berg die ze op Kos hebben de rest van vakantie links te laten liggen. De terugweg gaat een stuk sneller, moet wel erg op de weg letten want er zijn hele stukken asfalt uit en als je daar met een vaart overheen rijdt gaat het niet goed...

's Avonds eten we bij Filarakia. We nemen een echt Grieks gerecht: varkenshaassatè. We beloven nog een keer terug te komen voor een echt Grieks diner!