Ponta Delgada

Nederland, Schiphol

Om kwart voor 2 gaat de wekker. Ik schrik me dood, blijkbaar toch in slaap gevallen! Ik ben met buikpijn gaan slapen en wordt er helaas ook mee wakker, daar ben ik niet blij mee. Stamp maar een paar pillen naar binnen het is niet anders.

De taxi staat om half 3 voor de deur. Het is toch een privétaxi geworden omdat het andere stel dat we nog op moesten halen heeft afgezegd, ze vonden het te vroeg... Gevolg is dat wij dus ook veel te vroeg op Schiphol zijn. We mogen ook nog door een privédouane dus ook daar zijn we zo klaar.

We vertrekken in ieder geval wel op tijd en deze keer eens niet vanaf de polderbaan! Helaas nog steeds pijn in m'n lijf. Onderweg valt er behalve wolken niks te zien dus ook weinig afleiding.

4 uur later hebben we een tussenlanding op Terceira en daar regent het... Van de regen in de drup dus, we zijn ook met regen vertrokken. 40 minuten later gaan we lucht weer in voor een korte vlucht van 25 minuten naar Sao Miguel. Daar krijgen we een rondje van de zaak, we mogen nog niet landen. Fijn dat de piloot net heeft gezegd dat ze niet bijgetankt hebben!

Zodra we geland zijn komt er steeds meer blauw in de lucht en is het eigenlijk best heel warm...beetje afkoeling in de vorm van regen ofzo zou welkom zijn, lol!

De kamer is nog niet klaar dus maar even in Ponta Delgada rondkijken en een hapje eten. Eenmaal terug in het hotel ff dutje doen, ben zoooo moe en nog steeds niet up-to-date.

We hebben half pension dus zometeen eens kijken wat er te bunkeren valt, hopelijk hou ik het binnen. Dan maar vroeg naar bed denk ik...