West Highland treinreisje

Verenigd Koninkrijk, Scotland

Eerst heerlijk "uitgeslapen" tot 7:45. We ontbijten om 8:30, en hebben de rest van de ochtend "vrij". We gaan naar de mega grote supermarkt om wat broodjes en drinken te halen voor vanmiddag. Ze hebben hier "snicker-spread", dat lijkt Sjaak wel wat dus die gaat mee naar huis. Snickers op je brood, hoe zou dat smaken?

Om 12:00 stappen we in de trein voor de West Highland treinreis. Deze gaat van Oban naar Fort William. Het moet de mooiste treinreis van Europa zijn, maar wij vinden het nogal tegenvallen. We hebben nog geluk dat we aan de "goede" kant van de trein zitten zodat we de beste uitzichten hebben. Maar het grootste gedeelte van de reis staan er metershoge bomen langs de rails. Jammer hoor! Om 16:30 zijn we in Fort William, dan de bus weer in, terug naar Oban.

We maken nog een fotostop bij Stalker Castle, dit staat op een eilandje en kan maar 23 dagen per jaar bezocht omdat het water dan laag genoeg staat om er naartoe te kunnen lopen.