Paphos

Cyprus, Paphos

We zijn er weer lekker bijtijds uit, 1:25. We zijn maar amper beneden of de telefoon gaat al...de taxi is er over een paar minuten. HELP, ze zouden ons pas over een half uur op komen halen! Ik doe het rolluik omhoog en ja hoor hij staat er al. Stress alom, niet eens even rustig wakker worden en op het gemak afscheid nemen van de poesjes. Gelukkig zijn we de enige die mee moeten dus geen mopperende medereizigers. De chauffeur heeft ook geen haast dus uiteindelijk rijden we toch pas iets tegen tweeën weg.

Als we in het vliegtuig zitten blijken er een stuk of 30 koffers te missen. Even wachten dan maar is wel belangrijk dat in ieder geval onze koffers mee gaan. Uiteraard vertrekken we vanaf de Polderbaan, het zal eens niet...

Affijn, een uur of 4 later landen we dan eindelijk op Cyprus. Ik had gegokt dat we aan de linkerkant het beste uitzicht zouden hebben en dat heb ik een keer goed gegokt.

Het is ongeveer 20 minuten rijden naar het hotel. De kamer is al klaar dus we kunnen gelijk in de zomerstand, korte broek en hemdje. Het is een graad of 32 dus heerlijk temperatuurtje om de omgeving te bekijken! Het is een minuut of 10 lopen naar het centrum waar we eerst maar eens een broodje tonijn gaan eten.

Daarna nog een bezoekje aan de haven en het kasteel. Op de terugweg nemen we op de duurste plek een ijsje, iets verderop is tie 20 cent goedkoper en nog iets verder nog eens 20 cent :-P

's Avonds meeting met de hostess waar we besluiten 2 jeepsafari's te doen, Troodos & Akamas.

Daarna een hapje eten in het hotel, het thema is farmer en dat is goed te pruimen.