Pythagorion

Griekenland, Pythagoreio

We vliegen lekker vroeg, om 6:20 en zijn om 10:45 al op plek van bestemming. Het hotel is ook lekker dichtbij...10 minuten rijden van het vliegveld. Het hotel had zo mooi kunnen zijn, ze hadden echt mooi & luxe opgeknapte kamers, wij kwamen helaas in een bijgebouwtje boven de wasserette terecht, ik had hier via zoover al over gelezen. Ik had een voordeelkamer geboekt maar bij het reisbureau was me verzekerd dat we gewoon in het hoofdgebouw een kamer zouden krijgen. Helaas was degene die de reis had geboekt niet meer werkzaam bij het reisbureau en de rest was niet zo behulpzaam, ook de receptie en de hostess niet. Maar het is wel echt balen want ik had dit hotel juist gekozen voor de mooie kamers. Geen voordeelkamers meer voor ons!

We laten de kamer maar even voor wat tie is en gaan naar het strand. Uitzicht is prachtig en we zitten rondom in de bergen. Het water is ijskoud maar ik had me flink op lopen naaien over de kamer dus kon wel wat afkoeling gebruiken.

Om half 6 worden we opgehaald door de hostess en gaan we bekijken of er nog leuke excursies zijn. We besluiten alleen de eilandtour te doen, voor de rest zien we wel wat we gaan doen. De hostess gaat morgen bekijken of ze nog wat kan regelen met de kamer.