L Etacq & Queens Valley Reservoir

Jersey, L'Étacq

Na het ontbijt gaan we bij het busstation dagkaartjes kopen, onbeperkt 'bussen' voor £ 6,50. We hebben ff geen zin in fietsen vandaag. We gaan eerst naar het noord-oosten, naar L Ètacq. Er zijn bijna alleen maar rotsen & stenen, maar het is wel mooi.

Dan weer met de bus terug naar St. Helier om een hapje te eten, en dan weer de bus in om Queens Valley Reservoir te zoeken. We stappen uit bij Jersey Pottery, daar hebben ze eindelijk weer eens een fatsoenlijke brievenopener, lang geleden dat ik er eentje 'gescoord' heb! We moeten nog een flink stuk lopen naar het reservoir, eigen schuld trouwens...de eerste dag dat we gefietst hebben zijn we er straal langs heen gereden en nu lopen we een flink stuk om...stelletje sukkels!

Als we terug zijn in St. Helier halen we bij de Mac nog ff een milkshake en gaan dan maar weer 's in het hotel rondhangen.

Wat eten we vandaag?
Sjaak: Krabsalade Ik: Niks, echt heel erg, keus uit 4 voorgerechten en ik lust er geen 1.
Stuk ham en een stuk rollade