Lake Antinioti & Kassiopi

Griekenland, Kerkira

Vandaag weer een dagje naar het noorden. We beginnen met een rondje om Lake Antinioti. Bij het begin loopt een irritante hond die een heel stuk meeloopt. We raken 'm uiteindelijk kwijt omdat hij met andere mensen mee gaat lopen :) De route komt behalve aan het begin en het eind bijna niet langs het meer maar aan de andere kant ligt de zee en dat is ook mooi. Het vaste land lijkt heel dichtbij te liggen...

Helaas komen we het hondje weer tegen :( die we vervolgens weer kwijt raken omdat hij mensen hoort praten aan het strand. We scheuren ervandoor, hahaha.

We lunchen aan het strand met mooi uitzicht op zee en een naakte man en vrouw :-P Vervolgens moeten we nog aardig doorlopen om op tijd bij de bus te zijn, we lopen zo snel dat we uiteindelijk bijna twintig minuten staan te wachten...

Dan nog een laatste uitstapje naar Kassiopi, waar we een rondje om het kasteel lopen. De uitzichten op het prachtige blauw van de zee zijn werkelijk prachtig! We hebben ook nog tijdelijk een privéstrand :) Blij dat we hier nog even zijn uitgestapt, dit is de perfecte afsluiter van de vakantie!!!

Dan weer richting de stad voor ons laatste diner, koffers pakken en pitten want we moeten weer vroeg op...