Naar huis...

Nederland, Schiphol

Eindelijk een keer echt uitslapen, daar zijn we aan toe! Op het gemak ontbijten en de koffer inpakken en op weg naar het vliegveld...dachten we...

Net voor we de deur achter ons dicht willen trekken check ik m'n telefoon nog even en zie dan dat ik een mailtje van KLM heb ontvangen. Het vliegtuig heeft een vertraging van maar liefst 4 1/2 uur, daar worden we niet blij van!

'Gelukkig' las ik het net op tijd en kunnen we onze tijd volmaken in Vancouver in plaats van op het vliegveld. Eenmaal op het vliegveld krijgen we met heel veel moeite ieder een voucher van 10 dollar om wat te eten. In het vliegtuig krijgen we nog eentje t.w.v. 100 dollar korting op de volgende vlucht. Is leuk meegenomen maar ik ga toch nog even proberen wat meer terug te krijgen het was tenslotte een vertraging van meer dan 3 uur.

KLM is blijkbaar de beroerdste niet en betaald 2 weken later al uit, ieder € 600,- compensatie voor de vertraging. De vakantie naar Zakynthos over een paar weken is dus gratis!