Naar huis...

Nederland, Schiphol

Na het ontbijt worden we opgehaald voor de lange rit van 10 minuten naar het vliegveld. We gaan om 11:45 de lucht in en zijn iets voor 2 uur op Schiphol. We moeten bijna een uur op onze koffers wachten. Dan moeten we op zoek naar de schipholtaxi, dat is ook nog 15 minuten lopen, vervolgens zitten we daar nog 's 45 minuten te wachten tot we eindelijk naar huis kunnen. Ondertussen zijn de snelwegen ook dichtgeslibd en zijn we pas om 18:00 thuis. Best handig die schipholtaxi maar er gaat wel een hoop tijd in zitten...

Voor diegene die nog nieuwsgierig is of we compensatie voor de kamer hebben gekregen...ja dat hebben we...maar liefst € 100,00. Kwam later nog de vrouw tegen die de reis geboekt had, en ze vroeg hoe we het gehad hadden. Toen ik het verhaal deed van de kamer zei ze dat ze het jammer vond dat ons daar niet mee had kunnen helpen, want dan zou ze echt gezorgd hebben dat we een andere kamer hadden gekregen of desnoods in een ander hotel hadden komen te zitten. Hartstikke lief natuurlijk maar daar heb ik nu niks aan. Weet in ieder geval zeker dat ik nooit geen voordeelkamers meer boek!