Van Oban naar Perth

Verenigd Koninkrijk, Perth

Vandaag worden we weer lekker vroeg gewekt, 6:30! Het wordt een lange dag vandaag, we gaan van Oban naar Perth.

We gaan eerst naar Loch Ness, dit valt erg tegen, bij het Loch kunnen we niet komen en het is er vreselijk toeristisch. Bovendien komen we erachter dat ik mijn mobieltje kwijt ben. In het hotel in Oban kunnen ze 'm niet vinden, daar zijn we mooi klaar mee, ding is net 3 maanden oud! Vanavond maar 's zien hoe we dit verder aan gaan pakken.

's Middags rijden we door de Grampian Mountains, dit is echt heel erg mooi. Helaas stoppen we te weinig zodat we er bijna geen foto's van kunnen maken. Daarna bezoeken we een sheepfarm. Dit is erg leuk, mede door de puppy's die er rondlopen. Die zijn zo lief, iedereen wil er wel eentje meenemen. Ik krijg van de boer een fles in mijn handen gedrukt, de lammetjes moeten gevoerd worden. Binnen een mun van tijd is de fles leeg.

Dan rijden we verder naar Perth waar we om 19:00 aankomen.

Na het eten gaan we op zoek naar een politiebureau, we moeten aangifte doen anders krijgen we niks terug van de verzekering. Na lang zoeken en met hulp van Engelse toeristen vinden we het uiteindelijk. Dan blijkt dat we daar geen aangifte kunnen doen omdat we in een ander district zijn. We krijgen een tel. nr. van de politie in Oban en daar moeten we het mee doen. Weer terug in het hotel ga ik moed verzamelen om te bellen, m'n Engels is niet zo goed, dus ik ga vast mijn toillettas uitpakken. En wat denk je dat daar tevoorschijn komt...juist...mijn telefoon. JIPPIE!!! Bij Loch Ness hadden we nog in de koffers gekeken maar niks gevonden, niet in de toillettas gekeken omdat ik er zeker van was dat tie daar niet in zat ;), maar we waren ook niet zo slim om even met een andere telefoon mijn nummer te bellen. Had een hoop ellende kunnen besparen. Hoe blond kun je zijn?