Gili eilanden

Indonesië, Gili Air

Gili Air is een klein eilandje net voor de kust van Lombok. Hier hebben we een mooi hotel gevonden aan het strand met een zwembad, waar we een volle week gerelaxt hebben. Het eiland zelf ziet er top uit, veel sfeervolle restaurantjes aan het strand, mooi helder water en witte stranden! Op het eiland kun je je alleen te voet, met de fiets of met paard en wagen verplaasten dus het was er heerlijk rustig.

We zijn een dag met een bootje weggeweest om 4 snorkelplekken te bezoeken rondom de 3 Gili eilanden. Het was niet echt een bijzondere tour maar we hebben wel een grote zeeschildpad gezien voor de kust van Gili Trawangan die de tocht zeker de moeite waard maakte. Bij Gili Meno was een mooie snorkelplek met veel kleurrijk koraal en kleine visjes, en verder hebben we mooie schelpjes verzameld.

De overige dagen waren vooral gevuld met relaxen op de mooie strandjes van Gili Air. Ook hebben we veel gesnorkeld rondom het eiland met erg veel kleurrijke vissen en inktvisjes. In de avonden bezochten we de vele sfeervolle restaurants aan het strand, met lekkere Gado Gado, Nasi Goreng, Beef Rendang en verse gevangen vis van de BBQ. Helemaal super!

Heerlijk zo'n relaxed einde van jullie geweldige reis! Prachtige foto's ook weer! Jullie blijven genieten van alles. Mooi om te zien!

papa en mama 2017-05-25 10:38:29

ik wil jullie een goede reis wensen en hopelijk snel tot ziens

martha 2017-05-25 13:32:33

Een dag te laat met mijn reactie maar een heel goede reis terug en het zal fijn zijn jullie weer gezond terug te zien dikke knuffel van mij en Wim Tot gauw xxxxxxxxxx