San Juan Del Sur

Nicaragua, San Juan Del Sur

San Juan Del Sur is een klein surfstadje aan de westkust van Nicaragua met veel backpackers en surfshops. We zijn een dag naar Remanso Beach gegaan, een strand ter zuiden van San Juan Del Sur om daar met ons gehuurde surfboard flink te oefenen! De golven waren 's-ochtends prima maar werden 's-middags wat te hoog voor onze beginners skills. Super leuk en zelfs een paar keer wat secondes kunnen blijven staan! :)

whoww wat een stel prachtige foto`s van de vulkanen / zeepaardje / kolibrie dolfijnen / koraal enz enz enz. Dit is voor mij al heel heeeel erg genieten laat staan voor jullie om dit allemaal met eigen ogen te mogen zien. Veel plezier en geniet nog van al dat moois dat nog moet gaan komen Liefs Papa

Papa van Maarten en schoonvader van Yvette 2016-05-25 07:29:23

Vette actiefoto's op die surfplank! Ziet er allemaal weer geweldig uit! Dikke kus! XXX

MAMA 2016-05-25 08:27:39

Wat stoer op een plankje naar beneden! En surfen! Wat een mooie foto's weer en wat een ervaring zwemmen met dolfijnen en zoveel mooie vissen gezien! We wachten in spanning op de volgende foto's !! Xxxxx

Jack en Miek 2016-05-25 10:18:30

Prettige reis verder ik kijk uit naar het volgende verslag en mooie foto's

Danny 2016-05-25 16:27:23

Wat stoer zijn jullie, surfen en wat een prachtige foto,s. Maar jullie kijken wel goed uit he, we willen jullie heel terug zien. Genieten jullie maar en tot het volgende verslag Groetjes en een dikke knuffel van oma Peijs P.s Wim is voor 12 dagen met zijn zoon naar Canada familie bezoeken mooi toch en natuurlijk veel gaan bekijken doei!!!!!!!!!!!!!!!!