Ilha Grande

Brazilië, Vila do Abraao

Vanuit Rio zijn we naar Ilha Grande gegaan, een tropisch en groen eiland met mooie stranden. Hier hebben we 4 dagen lekker uitgerust van het vele reizen, om weer helemaal op te laden voor ons nieuwe avontuur: een flinke roadrip door Zuidelijk Afrika! Want na 8 maanden reizen door Midden en Zuid Amerika zullen we vanavond vanuit Sao Paulo naar Johannesburg in Zuid-Afrika vliegen. Hier hebben we een auto gehuurd met tent bovenop waarmee we door Zuid-Afrika, Zimbabwe, Zambia, Botswana en Namibië zullen rijden. Een flinke roadtrip van ongeveer 10,000 km in 45 dagen, dus dat wordt flink doorrijden! Maar we kijken ontzettend uit naar dit nieuwe avontuur en de vele dieren die we (hopelijk) zullen gaan zien! :)

heel goed van jullie om een paar dagen rust te nemen, want in Zuid-Afrika zal er weinig van komen! Maar wat een avontuur, 45 dagen rondcrossen met de tent op het dak! We wensen jullie een geweldig mooie tijd in Afrika toe en vooral hele veilige kilometers!! Dikke knuffel en geniet ervan!!!! XXX TOT SNEL !!!!

papa en mama 2016-11-07 20:17:52

Het was weer fantastisch om jullie te zien genieten van jullie reis. Een hele mooie tijd in Afrika. Liefs Irmgard

Irmgard 2016-11-07 21:15:46

Graaf maar niet de tent op zijn kop zetten he :P proost!

Familia loca!! 2016-11-07 21:24:38

Heel veel plezier in Afrika!! Tot gauw🚐⛺️💋

Jack en Miek 2016-11-07 21:24:58

Geniet van al het moois wat Zuid Afrika te bieden heeft. Gaan jullie ook richting kaapstad?

Iris 2016-11-08 09:49:52

Wow, wat een mooie reis was dat door Zuid Amerika. Super! Heel veel plezier in Afrika!

Ronnie 2016-11-09 08:27:52

Wowie met tent op t dak is zoooooooooooooo gaaf en avontuurlijk! Geniet ervan!

suzanne meijnen 2016-11-09 10:51:23

Wow! Wat een prachtige avonturen weer! En nog mooiere plannen voor de komende weken! Heel veel plezier in Afrika; benieuwd of jullie het net zo fantastisch vinden als ik :-)

Angela 2016-11-09 12:15:05

Zo dat was dan Amerika super wat jullie allemaal gezien en beleefd hebben. Nu op naar Afrika genieten, maar wel uitkijken we willen jullie straks wel terug zien Veel liefs van ons en tot de volgende mail dikke kus xxxxxxxxx Oma Peijs en Wim

Oma Peijs en Wim 2016-11-10 16:05:23

Spannend! En wat gaaf zeg, veel plezier.X