Colchagua wijnvallei

Chili, Colchagua valley

Het duurde even voor we de drukke stad achter ons hadden gelaten, maar gelukkig kwamen we op tijd aan bij wijnmakerij Viu Manent om aan te sluiten bij een tour. De rondleiding begon met een rit met paard en wagen door de wijnvelden, met een stop bij de opslagtanks en vaten waar we wijn uit de tank mochten tappen en proeven. De tour eindigde in het proeflokaal waar we 5 heerlijke wijntjes mochten proeven, de duurste wijn van 90 dollar per fles vonden we natuurlijk het allerlekkerste! We hebben de middag afgesloten bij het bijbehorende cafe met een fles witte wijn en een lekker taartje voor Yvette haar verjaardag, en hebben genoten van het mooie uitzicht over de wijnvelden om ons heen. Gelukkig mochten we met onze camper op de parkeerplaats overnachten, rijden was geen optie meer 😊

Tof land🍷🍷🍷🍷

Miek 2016-10-02 18:48:30

leuk zo'n verjaardagsfeestje in Chili !

papa en mama 2016-10-02 19:43:47

mooi om je verjaardag zo te vieren met een wijntour! lekker ook! dus nogmaals Proficiat! Proost nogmaals voor je verjaardag en nog voor de komende reistijd. geniet er vooral heel veel van. je hebt in ieder geval al een hoop belevenissen gehad gezien jullie prachtige foto's en leuke verslagen.

sylvie 2016-10-02 20:11:47

Prima verjaardag dus in Chili 🎉🍷 jullie dragon ball z camper is wel echt tof! Haha! X

Suus 2016-10-03 06:43:54

Een verjaardag om nooit te vergeten;)

Iris 2016-10-03 07:18:53

Die camper! Hilarisch!

Ronnie 2016-10-03 12:57:35

Ja echt een verjaardag die je nooit meer vergeet genieten nog maar doei!!!!!!!!!

Oma Peijs en Wim 2016-10-03 13:36:29

wel een leuk knus campertje