Boracay

Filipijnen, Boracay

Op het eiland Boracay hebben we een ruime week heerlijk gerelaxt en van de prachtige stranden genoten. We verbleven eerst 4 dagen in het Isla Kitesurfing Guesthouse, hier hadden we een leuke kamer met prachtig uitzicht over het Bulabog strand en het hotel was op loopafstand van het drukke White Beach. Langs dit hoofdstrand loopt een lange boulevard met veel sfeervolle restaurantjes.

Hierna zijn we verhuist naar het veel kleinere en erg rustige Diniwid Beach, waar we een Bed & Breakfast vonden waar we onze laatste 4 dagen op Boracay verbleven. Een klein strandje, met veel palmbomen, mooie zonsondergangen, Filipijnse bootjes, lekkere fruit smoothies en fantastisch mooi water: wat een paradijsje weer! We zijn ook nog een dag met een zeilbootje rond het eiland gaan varen. Het bootje zelf was super smal, maar we konden aan de zijkanten op netten liggen. De eerste stop was Crocodile Island waar we konden snorkelen met mooi koraal en veel kleurrijke visjes. Daarna zijn we naar Puka Beach gevaren in het uiterste noorden van Boracay, een erg mooi wit strand. Het zeiltochtje was heerlijk relax, liggend in de touwen boven de super heldere zee en natuurlijk top om zo heel het eiland te zien. De avonden sloten we vaak af bij Wahini Beach, een super leuk tentje met kleurrijke zitzakken en parasols op het strand, brandende fakkels, een dj met goede muziek, én een lange Happy Hour dus goedkope cocktails en biertjes! 😊

JA, weer een bestemming erbij op het lijstje....!!! Wat een prachtige foto's van het meer dan prachtige eiland! Super gaaf allemaal! Heerlijk om jullie zo te zien genieten daar! Dikke kus XXX