Laatste dagen in het prachtige Nieuw Zeeland

Nieuw-Zeeland, Christchurch

We hebben nog een paar leuke dagen in Christchurch gehad. Dinsdagochtend afscheid genomen van Jack en Miek en daarna nog 3 dagen met Bart en Amy-Rae doorgebracht.

Door de aardbeving die hier plaatsvond in 2011 ziet de binnenstad eruit als spookstad, er staan veel vervallen panden die nog gesloopt moeten worden en overal zijn bouwplaatsen waar alles opnieuw opgebouwd wordt. Triest om prachtige oude panden en kerken in vervallen staat te zien.
We zijn naar Lyttelton gereden waarvandaan we mooi uitzicht hadden over Christchurch.

Net afscheid genomen van Bart en Amy-Rae, om 20:00 vertrekken we via Auckland naar Los Angeles. We willen iedereen bedanken voor de super tijd die we hebben gehad in Nieuw Zeeland! We'll be back 😄

Wat mooi om alles te lezen zo Heel veel plezier in jullie nieuwe avontuur. Geniet er van.

Bianca 2016-03-03 07:05:11

jullie hebben de eerste twee maanden van jullie reis een prachtig land bezocht, hopelijk is het vervolg net zo mooi. Goede reis naar het Amerikaans continent.

Papa ( Ad ) 2016-03-03 07:12:19

Wat een geweldige trip moet dat geweest zijn in Nieuw Zeeland!! En nu zit deel 1 van de reis er alweer op, wat gaat het snel. Op naar LA en Mexico, goede reis en heel veel plezier daar!

Ronnie 2016-03-03 08:08:15

2 maanden Nieuw-Zeeland zijn omgevlogen en volgens mij hebben jullie de mooiste plekken daar gezien, prachtige foto's hebben jullie doorgestuurd! We wensen jullie een goeie vlucht naar Mexico via LA en nu begint het echte backpacken! Hele fijne reis en laat ons meegenieten van jullie geweldige avontuur! Dikke knuffel van MAMA XXXX

MAMA 2016-03-03 09:32:40

op naar weer een nieuw land met nieuwe avonturen veel plezier

Martha 2016-03-03 10:55:58

Zo te lezen en te zien, was het een prachtige tijd in Australie We hopen dat jullie ook in de volgende maanden veel kunnen genieten. Veel reisplezier, en ben goed voor elkaar en geniet van alles wat op jullie pad komt. Voorzichtig in alles wat jullie doen ,maar vooral veel genieten. Een dikke knuffel van ons en tot horens of tot mails Liefs Wim en Oma Peijs xxxxxxxxxxxx

Wim en Oma Peijs 2016-03-03 11:45:07

Een foutje hier boven, natuurlijk zijn jullie ook in dat prachtige Nieuw-Zeeland geweest ,.We hebben genoten van de mooie foto,s jullie besteden er echt veel werk aan om ons mee te laten genieten op deze mooie site Liefs doei!!!!!!!!!!!!!! Wim en Oma Peijs

Wim en Oma Peijs 2016-03-03 11:59:35

Goede reis en nu kan het echte avontuur beginnen. Enjoy xxx

iris 2016-03-03 12:07:31

Geweldig om jullie te zien genieten. Wat een leuke site is dit. Soms veel herkenbaars. Fijne vlucht naar LA en veel plezier in Mexico. Ga zo door! Liefs Irmgard

Irmgard 2016-03-03 14:18:15

Hele goede reis en nog héél veel plezier!