San Ignacio

Belize, San Ignacio

Vanuit San Ignacio zijn we met de taxi naar de grens met Guatemala gereden. Bij de grens verliep het allemaal erg snel en met een mooie nieuwe stempel in het paspoort zijn we naar Flores gegaan.
Morgen staan we om 3 uur nachts op om naar Tikal te reizen en daar de zonsopkomst boven de Maya ruines te bewonderen! :) De weersverwachting is in ieder geval goed...

Wat ziet het er allemaal mooi, gezellig en ontspannen uit. Julie willen nooit meer werken denk ik. Veel liefs uit Tilburg

Wilma 2016-04-25 10:45:00

Wederom prachtige fotos!! Wat een mooie dieren en Kraak helder water.En Jullie zien er goed uit hoor.😍😍😍

Miek 2016-04-25 12:09:03

lekker weertje hier is het nog niet een derde van bij jullie weer leuke verslagen en mooie foto's geniet ervan gr martha

martha 2016-04-25 13:02:28

Wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken .Jullie zijn ook lekker bij gekleurd .Goeie reis verder en laat ons weer genieten van jullie prachtige verhalen en foto's. Geniet ervan.!!!

Danny 2016-04-25 13:31:23

stuur maar een beetje van die warmte deze kant op, want hier is het maar een schamele 7 a 8 graden, brrrrrr ....... geniet er maar lekker van.

sylvie 2016-04-25 15:04:56

We hebben weer genoten van jullie verhalen, lekkere gerechten, overheerlijke drankjes en schitterende foto's! Een heerlijk leventje daar aan de andere kant van de wereld! Geniet ervan! Dikke kus! XXX

papa en mama 2016-04-25 16:14:33

Al die foto's van eten..... Ik zou al 20 kilo zijn aangekomen 🙈 Ziet er allemaal weer super uit! Hier regen/hagel en natte sneeuw.... Xx

Marit 2016-04-25 18:41:08

Wat een leuke foto,s. en wat een warmte. Geniet er van maar ben voorzichtig jullie moeten wel heel thuis komen Lieverds tot het volgende reisverslag. Dikke kus van Oma Peijs en Wim