Terug in Antigua

Guatemala, Antigua

Nadat we 2 dagen bij Lake Atitlan hebben doorgebracht zijn we nog 2 dagen terug geweest in Antigua om vanuit hier door te kunnen reizen naar Copan in Honduras. Gisteren onze laatste dag samen met Michael en Grace afgesloten met een gezellig etentje bij een Indiaans restaurant. Later zijn we nog getrakteerd op een vulkaanuitbarsting. De vulkaan was erg ver weg dus we konden geen gerommel horen, maar wel erg tof om de lava langs de vulkaan te zien stromen.

Helaas slaan we het weekje Spaanse les dat in de planning stond over omdat we anders te weinig tijd hebben voor de komende landen. Dat wordt dan maar tijdens de lange busritten flink oefenen! Vannacht vertrekken we om 4:00 uur met een minibusje naar Honduras.

We hebben weer genoten van jullie verhaaltjes en de schitterende foto's. Jullie hebben ondertussen al heel wat moois gezien! Jammer dat het weer niet altijd meewerkt maar och dat hoort er ook bij. Schitterende foto ook van die vulkaan. Heel bijzonder om zoiets mee te maken. Dikke knuffel en hele goeie busreis weer naar de volgende bestemming! XXX

papa en mama 2016-05-07 22:41:49

Wederom prachtige kleurrijke fotos! Ziet er erg gezellig uit zo met vieren.leuk om al de verslagen te lezen! Heel veel plezier en tot gauwxxxx

Jack en miek 2016-05-08 10:20:00

WAUW WAUW wat een prachtige reis maken jullie . Schitterende foto's Wat zien jullie er gezond uit lekker bijgekleurd ook. Kijk al weer uit naar jullie volgende reisverslag

Danny 2016-05-08 10:43:54

Ziet er leuk uit! Gelukkig is het hier nu ook eindelijk lekker weer! Geniet van Honduras!

Angela en Jan-Willem 2016-05-08 11:17:20

Wat een prachtige foto's

Oma lenie wat een prachtige foto's 2016-05-08 14:17:07

Geweldig om die werkende vulkaan te zien maar gelukkig wel lekker veilig aan de overkant. Veel plezier in Honduras.

Irmgard 2016-05-08 16:51:39

Wow, wat een geweldige reis!! De ene foto is nog mooier dan de andere. Enjoy Honduras!

Ronnie 2016-05-09 11:27:39

Wat maken jullie veel mee en zien jullie veel. Dat is in een woord echt genieten. Jullie stralen ook alle twee, en dat doet ons goed Een goede busreis en dan op naar het volgende met geweldige uitdagingen Dikke knuffel en tot de volgende mail Oma Peijs en Wim

Oma Peijs en Wim 2016-05-11 19:27:08

Wat een gave reis zeg, en mooie foto's...!! Geniet er nog van en ik ben erg benieuwd naar jullie volgende blog! Groeten uit Tilburg, uiteraard ook namens Harriëtta!!

DKMVTEO 2016-05-18 23:46:41

Je bent echt niet meer gebroken wit hoor Ief ;) misschien voor daar, maar hier ben je heeeel bruin!