San Agustin

Colombia, San Agustin

Onze laatste stop in Colombia was San Agustin, een klein dorpje vlakbij een archeologisch park met diverse beelden die gemaakt zijn door een pre-colombiaanse beschaving.

De dag na aankomst was Maarten jarig. Het was vanwege de regen en weinige sfeer in het stadje best een opgave om er een speciale dag van te maken. De vele lieve felicitaties uit Nederland waren een goed begin van de dag, en ondanks de regen hebben we er een erg leuke dag van gemaakt tussen de beelden. In de avond zijn we gaan eten bij een Italiaans restaurant en hebben we de pasta specialiteit van het huis op die erg lekker was. Daarna verrast met een prachtig versiert tiramisu toetje.

Vanuit San Agustin zijn we naar Ipiales gegaan, het grensplaatsje aan de Colombiaanse kant. Na aankomst hebben we een taxi genomen naar een uitzichtpunt op een mooie kathedraal, die omringd was door de natuur en zijn daarna doorgereden naar de grens met Ecuador.

Colombia heeft ons ontzettend verrast, wat een fantastisch land! We hadden er graag nog wat langer gebleven, maar we zijn benieuwd wat Ecuador ons nu gaat bieden..

Lieve Maarten en Yvette Mijn Colombiaanse vriend Javier zij al je gaat niet zo snel naar Colombia maar als je er eenmaal bent wil je er niet meer weg. Dus dat klopt wel !! De foto`s zien er weer prachtig uit, ondanks het mindere weer. Wat hebben jullie al een hele grote hoop mooie dingen gezien . We hebben hier op 1 juli een lekker biertje op jou verjaardag gedronken en ik zorg dat oma Broek ook deze foto`s weer te zien krijgt. Geniet verder van al dat moois en tot skypes.

Papa Ad 2016-07-08 07:30:59

Wat een mooie foto's en verhalen weer! Colombia is zo te zien echt een aanrader 😁 Jammer van de regen maar een troost is dat we hier in juli nog amper zon hebben gezien :p veel plezier in Ecuador, hopelijk heb je een nieuwe jas gekocht met die sneeuw! Haha. Xx

Suzanne 2016-07-08 08:51:41

Ik kan het bijna niet aanzien zo van achter mijn computer in het grijze (saaie) Nederland. Supergave reis tot nu toe en leuke verhalen/vrienden/foto's. Nog proficiat met je verjaardag! Trakteren kan natuurlijk als je terug bent ;-). Nog veel plezier en geniet ervan!

Ruud 2016-07-08 09:28:48

wat een heerlijk mooi verjaardagstoetje! Daar gaat de zon meteen weer van schijnen! Ik heb weer genoten van jullie reisverhalen en prachtige foto's! Geniet van jullie vervolgreis door Ecuador! Dikke kus, MAMA XXX

mama 2016-07-08 10:31:19

Weer genoten van alle mooie verslagen en foto's! Heel veel reis plezier en veel🌞.we kijken uit naar de volgende foto's!Xxxxxxx

miek en jack 2016-07-08 11:28:47

weer erg mooie foto's en reisverslagen

martha 2016-07-08 13:21:50

weer prachtige foto's en reisverslagen en een prachtig uitzicht op het landschap en de kathedraal. Maarten nog gefeliciteerd met je verjaardag. Het toetje zag er lekker uit en zal ook heel goed hebben gesmaakt. Veel reisplezier en avonturen in Ecuador. Ik zat me af te vragen of Ecuador nu met een q of met een c moet. maar volgens de spelling hier toch met een C. Geniet verder van het heerlijke eten en de mooie landschappen. hopelijk heb je in Ecuador beter weer dan dat je de afgelopen dagen had. misschien kunnen jullie wat deze kant op sturen want hier wil de zomer niet echt vlotten. dit weekend wat zon en warmer daarna alweer koeler.

sylvie 2016-07-08 15:15:52

Mooi om alles weer te lezen en een indruk te krijgen van de omgeving daar. Xxx van ons