Singapore

Singapore, Singapore

Vanuit Boracay zijn we via Cebu naar Singapore gevlogen, dit was de goedkoopste optie en gelijk een mooie gelegenheid om deze toffe stad 2 dagen te verkennen! Het is een hele schone, moderne en internationale stad met een prachtige skyline.

Jammer genoeg werkte het weer niet echt mee en kregen we overdag een aantal regenbuien, maar met een overvloed aan hippe winkelcentra en gezellige koffietentjes hebben we ons wel kunnen vermaken. In de avonden was de stad erg levendig, vooral bij het gezellige en mooi verlichte havengebied met vele restaurants. Ook zijn we naar Gardens of the Bay gelopen, een immens grote aangelegde tuin met als hoogtepunt de verlichte kunstwerken die eruit zien als grote bomen. Om 20:00 uur was er een licht en geluid show waarbij de bomen op muziek verlicht werden, prachtig om te zien! De laatste avond hebben we gegeten bij een van de vele straatstalletjes waar we een heerlijke indonesische maaltijd op hebben, een prima begin voor onze volgende bestemming!

Prachtige plaatjes allemaal! Jammer dat het zonnetje niet meewerkte!

mama 2017-05-02 11:49:00

Enkele bekende plaatjes! Maar jullie hebben Singapore by night gezien!