Cuenca

Ecuador, Cuenca

Na onze vlucht vanuit de Galapagos eilanden terug naar Guayaqiel hebben we meteen een bus gepakt naar Cuenca, een stad in het zuiden van Ecuador. Na het verkennen van de stad met vele kerken, hebben we in de avond een heerlijk Thaise noodle maaltijd op.

De volgende dag hebben we ons vooral bezig gehouden met het zoeken naar goedkope vliegtickets voor het vervolg van onze reis. Ondertussen hebben we die geboekt en zullen we op 7 November van Brazilie naar Zuid-Afrika vliegen voor onze reis door Zuidelijk Afrika (Zuid-Afrika, Namibie, Botswana, Zimbabwe en Zambia) en dan vliegen we op 24 December weer door van Zuid-Afrika naar Thailand! :)

Na Cuenca zijn we de grens overgestoken naar Peru waar we de komende weken doorheen zullen gaan reizen. En op 29 juli krijgen we gezelschap van Carlo die dan in de hoofdstad Lima aankomt en 4 weken met ons mee reist door Peru en Bolivia. Zin in!

Nog heel veel reisplezier! xxxxx tot de volgende skype

Jack en miek 2016-07-24 17:58:33

Weer prachtige foto,s en mooie reisverslagen.We vinden het beide super dat jullie zo genieten. Nog veel reisplezier en wees wel voorzichtig Dikke knuffel van ons beide Oma Peijs en Wim van Rooijxxxxxxxxxxx

Oma Peijs en Wim 2016-07-24 19:07:52

Wat maken jullie toch een mooie reis. Leuk om foto's te zien van Ecuador. Daar ben ik ( Harriëtta) lang geleden geweest. Geniet van jullie reis.

Jurgen&Harriëtta 2016-07-24 19:12:51

bedankt weer voor het geweldige reisverslag en een hele mooie tijd met Carlo in Peru en Bolivia. Hele fijne weken samen! En wij vliegen 24 december ook naar Thailand...SUPER DAT WE JULLIE DAAR GAAN ONTMOETEN! HEERLIJK VOORUITZICHT! LIEFS EN DIKKE KUS!!! XXX

papa en mama 2016-07-24 21:55:05

Klinkt helemaal super!! Het klinkt nog zover weg, maar het zal voor jullie wel voorbij vliegen of niet? Geniet ervan en ik blijf jullie volgen xxx

Marit 2016-07-24 23:18:51

Wederom een geweldige update, wat is het mooi in Zuid Amerika! Geniet van de volgende etappes in Tour around the World!

Ronnie 2016-07-25 08:13:41

En of dat Carlo mee reist !! Peru is te klein voor ons plezier, genieten !! :D

Special Guest 2016-07-26 23:09:53

Ik geniet van jullie reisverslagen en de prachtige foto's, wat een belevenis en wat hebben jullie al veel gezien. Onvergetelijk om zo'n mooie reis te maken. Geniet van wat nog komen gaat!