Quito

Ecuador, Quito

De hoofdstad Quito bleek een hele toffe stad te zijn, met een prachtig oud centrum met veel mooie pleinen, oude gebouwen en kerken. Vooral de grote kathedraal was erg indrukwekkend om te zien, een prachtige kerk met veel glas in lood ramen. Ook kon je de 115 meter hoge kerktorens beklimmen waar vandaan we een mooi uitzicht hadden over de uitgestrekte stad.

Quito ligt in een vallei omringd door bergen. De stad zelf ligt op 2850 meter en met een kabelbaan zijn we naar een uitzichtpunt op 4000 meter gegaan waar we genoten hebben van de prachtige uitzichten op de gigantische stad en omliggende bergen. Bovenop hebben we onze eerste alpaca's gezien en zelfs op sommige plekken wat sneeuw kunnen ontdekken! Na eerst rondgewandeld te hebben zijn we daarna ter paard verder gegaan tot een hoogte van 4200 meter, een super mooie tocht met steeds afwisselende uitzichten.

Prachtig dat uitzicht en de kerk.leuk hè Maarten,paardrijden🐴

Miek 2016-07-24 17:37:22

prachtig uitzicht en wat een leuke foto van jullie te paard!

papa en mama 2016-07-24 21:36:44

Ziet er goed uit! Leuk hoor