Buenos Aires

Argentinië, Buenos Aires

We zijn in Buenos Aires! Deze stad stond hoog in ons lijstje en heeft het ook waar gemaakt, wat een mooie stad met vele prachtige gebouwen en lekkere biefstuk 😄
De eerste avond zijn we op aanraden terechtgekomen bij restaurant Siga la Vaca, een all you can eat restaurant, waar we ons helemaal vol gegeten hebben aan het vele vlees. Leuk om alle verschillende vleesjes te proeven en daarna gelijk naar bed om uit te buiken!
De volgende dag hebben we een deel van de grote stad bekeken en onderweg hebben we een heerlijke empanada op, deeg gevuld met pittig gehakt en olijven. Deze avond hebben we gegeten bij restaurant Don Julio, waar we de beste steak ooit op hebben! Zo lekker mals en vol van smaak, helemaal top! En natuurlijk weer een lekkere fles rode wijn er bij, zo hadden we Argentinië helemaal voorgesteld, wat een feest! :)

Na de stadswandeling van gisteren door het oude en drukke centrum, hebben we vandaag een ronde gelopen door het park, met veel groene parkieten. Buenos Aires heeft een paar erg grote parken, waar het heerlijk rustig is. In de avond stond een Tango les bij El Cathedral op de planning. De les zelf was lastig, ze spraken voornamelijk Spaans en gaven weinig persoonlijke tips. Wel was het ontzettend leuk om te doen en we hebben daarna nog flink geoefend!

deze tosti is ineens een stuk minder opwindend haha!

bart 2016-10-21 07:20:33

prachtige stad! ziet er allemaal super uit, en jullie ook trouwens!!!

mama 2016-10-21 09:50:09

Wat een mooie stad!

Miek 2016-10-21 10:39:43

Ik ben wel benieuwd naar de foto's van de Tango-les! :-) Ziet er allemaal heerlijk uit daar!

Angela 2016-10-21 14:23:09

Wat gezellig daar allemaal en zo,n glimlachende gezichten. Genieten jullie maar met lieve groetjes van ons beide Oma Peijs en Wim

Oma Peijs en Wim 2016-10-23 18:51:11

hihi jullie gezichten bij de borden vol met vlees die spreken boekdelen! smulsmul