Cartagena

Colombia, Cartagena

Na de geweldige zeiltocht zijn we onze reis door Colombia begonnen in Cartagena. Wat een prachtige stad die zeker in ons favorietenlijstje thuishoort! Een centrum met vele kleurrijke & mooie gebouwen en vele restaurants & gezellige cafe's, met zelfs een luiaard in het stadspark!

We hebben nog een aantal gezellige avondjes gehad met onze medereizigers van de zeilboot inclusief Australier Patrick die we tijdens een stadstour hebben ontmoet. Een avond gefeest op een plein waar een festival werd gehouden om de onafhankelijkheid van Cartagena te vieren, waarna we de verjaardag van Molly gevierd hebben in een gezellige kroeg. En de avond afgesloten met een heerlijk vleesstokje van de grillman op straat.

Ook hebben we naast de stadstour een tour gedaan waarbij graffiti centraal stond, een erg toffe tour vanwege de goede gids die veel vertelde over de kunstwerken en geschiedenis van de stad en van het land.

ziet er allemaal hééééél gezellig uit daar ! Volop genieten zo te zien! Liefs XXX

mama 2016-07-08 10:22:28

Weer gezellige foto,s en zo.n avondje feesten hoort er ook bij. Maarten en Yvette wij hebben jullie op face boek gezien en gevraagd om vrienden te worden we zien het wel jullie zien dan ook foto,s die Wim op face boek zet super wij samen met achter kleinkinderen Nog een hele fijne reis en tot het volgende verslag dikke kus van ons xxxxxxxxxxxOma Peijs en Wim van Rooij

Oma Peijs en Wim 2016-07-08 12:17:25

ik blijf iedere keer verbaasd met jullie fotos, wat een prachtige reis maken jullie