Ho Chi Minh City

Vietnam, Ho Chi Minh City

Ho Chi Minh City (voorheen Saigon) is met meer dan 8 miljoen inwoners de grootste stad van Vietnam. Het centrum heeft een aantal mooie gebouwen waaronder het opera gebouw, de Notre Dame kathedraal, het onafhankelijkheidspaleis, het stadhuis en de Ben Thanh markt. Verder viel de stad ons wat tegen, alles lag erg verspreid en daardoor was het niet zo sfeervol als andere Vietnamese steden. Wel lag ons hotel dichtbij Bui Vien Street, een gezellige backpackersstraat met veel restaurants en bars. We hebben hier 2 avonden gegeten bij restaurant Royal Saigon waar we hebben genoten van lekkere Vietnamese hapjes en heerlijke curries. Ook hebben we een erg gezellige avond gehad bij de Barbecue Garden, met heerlijk eten in een super sfeervolle tuin.
Als afsluiter zijn we gaan stappen in de Chill Skybar, bovenop de 26 verdiepingen hoge AB toren. Bij de entreeprijs zat een heerlijke Mojito waar we vanwege de belachelijk hoge drankprijzen erg lang van hebben genoten. Verder was het een super toffe avond met goede muziek, vuurwerk en een subliem uitzicht over de stad!

De afgelopen 2 weken in Vietnam waren weer top! Morgen middag vliegen we naar Hong Kong, waar we 5 dagen lang deze wereldstad gaan ontdekken! En dan vliegen we 25 Maart door naar de Filipijnen: zin in!! 😄

Heerlijk om weer even bij te lezen! Hier in Bangladesh krijg ik de foto's niet geopend, dus die ga ik morgen thuis nog eens goed bekijken! Geniet er nog van daar! Kus

Angela 2017-03-19 16:01:36

Heerlijk weer om al jullie verhalen en avonturen te lezen. En het was weer genieten van al de mooie foto's! Supergaaf om uit te gaan met zo'n uitzicht! Geniet van jullie volgende avontuur in Hong Kong! Dikke knuffel!!! XXX En bij deze alvast een dikke knuffel van oma Broek die vast ook weer gaat genieten van jullie verhalen en foto's!

papa en mama 2017-03-19 16:35:29

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben! Heel leuk weer om de verslagen te lezen en fotos te zien! Heel veel plezier in Hong Kong 💋Love you

Jack en Miek 2017-03-19 17:00:21

Bedankt weer voor de mooie verhalen en foto,s super. Je kunt zien dat jullie zo genieten, jullie stralen allebei Dat vinden we fantastisch dat jullie zoveel mogen beleven. Geniet nog maar en blijf vooral gezond. Dikke knuffel en veel liefs van Oma Peijs en Wim xxxxxxxxxx

Oma Peijs en Wim 2017-03-19 17:03:09

Wat een leerzame verhalen. Geniet van alle mooie culturen die jullie nog gaan bewonderen! Xxx

Iris 2017-03-19 22:42:47

😋 mojito! 👍 goed te lezen dat de skybar top was. Heel veel plezier in Hongkong en de Filippijnen! Go planking! 💋 dennis en mies