Johannesburg

Zuid-Afrika, Johannesburg

Na de Garden Route zijn we in 2 dagen tijd terug gereden naar Johannesburg, het beginpunt en ook de eindbestemming van onze reis door Zuidelijk Afrika. Wat hebben we een fantastische tijd gehad hier! Uiteindelijk hebben we 10.540 km gereden door 5 toffe landen, met te veel hoogtepunten. Ook de gehuurde auto en het camperen is weer erg goed bevallen, fijn die vrijheid en veel barbequen is nooit verkeerd! 😊

We zijn nu onderweg naar Bangkok in Thailand, waar de ouders van Maarten een uur na ons zullen landen. Kerst zullen we dus samen met hun gaan vieren, hoe fijn na bijna een jaar weg geweest te zijn. Daarna reizen we samen af naar Laos waar Jeroen en Angela & Jan-Willem ons komen vergezellen met oud & nieuw, dat wordt een bijzonder feestje en wat kijken we hier naar uit!

Natuurlijk zullen we de rest van de familie en vrienden wel gaan missen met de feestdagen! Maar vanuit ons willen we iedereen een ontzettend fijne kerst toe wensen!! 🎄En natuurlijk alvast de allerbeste wensen voor 2017! 🎆

Maak er allemaal hele mooie dagen van en jullie horen snel weer van ons! 😙

Wat heerlijk zo,n fijn reisverslag te lezen,jullie hebben dat verdiend. We wensen jullie een hele fijne tijd met elkaar,geniet er van. Fijne kersttijd en een prachtige jaarwisseling met z,n alle. Ook veel gezondheid in 2017 ,de groetjes aan alle, en veel liefs van ons beide. Wim en Oma Peijs xxxxxx

Oma Peijs en Wim 2016-12-25 12:21:11

Hele fijne dagen voor jullie en idd fantastisch dat jullie dit kunnen vieren met de familie van Maarten! Dikke kus Jezus

Michelle 2016-12-25 12:32:21

We hebben weer genoten van jullie verslagen met al die prachtige foto's Heerlijk om weer familie bij je te hebben. Allemaal hele fijne dagen. Dikke kus en knuffels van ons.

Jack en Miek 2016-12-25 14:03:39

Na al die prachtige verslagen en foto's is het nu tijd om te genieten van de feestdagen in Azië. geniet van de familie van maarten zo dichtbij. hele fijne feestdagen en een geweldige mooie jaarwisseling!

sylvie 2016-12-25 15:05:00

Lekker genieten saampjes.

Harrie Vermeer 2016-12-26 14:37:09

Jullie ook alvast een goede jaarwisseling, doe de groetjes aan de familie, super gaaf dat jullie samen zullen zijn, geniet ervan!

suzanne meijnen 2016-12-27 15:39:20

Wow, wat een geweldige foto's en ervaringen weer (ik val in herhaling ;)). Heel veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar en maak van 2017 minimaal net zo'n mooi jaar als 2016 voor jullie was!