Blyde River Canyon

Zuid-Afrika, Blyde River Canyon

Op 8 november kwamen we na een prima vlucht in de middag aan in Johannesburg waar we opgehaald werden met ons nieuwe huisje voor de komende tijd! Een gave auto met alles erin wat we nodig hebben en een prima tentje op het dak! Na een uitleg over de auto hebben we heerlijk uitgerust in het luxe hotel dat voor ons geregeld was. De eigenaresse van het hotel begon heel enthousiast in het Afrikaans te praten, wat klinkt als erg simpel en vervormd Nederlands, maar goed te verstaan zolang ze langzaam praat. Grappig om weer in het Nederlands te communiceren! In de avond zijn we nog eens lekker uit eten geweest voor we de komende tijd ons eigen maaltjes gaan bereiden.

De komende 45 dagen zullen we met onze 4x4 wagen een ronde gaan maken door Zuid-Afrika, Zimbabwe, Zambia, Botswana en Namibië. Een flinke afstand van zo'n 10.000 km..!

De volgende dag zijn we met een volle koelkast en gelukkig GPS opweg gegaan naar Graskop, een plaatsje vlakbij de ingang van het Krugerpark. Onderweg zijn we gestopt bij de Blyde River Canyon, dit was erg mooi om te zien! Na vandaag hebben we de eerste 500 km er al op zitten, nog maar een paar te gaan ;)

ziet er geweldig uit daar! en wat een gave bak van een auto! Dikke kus!!!

papa en mama 2016-12-05 20:48:18

WoW!! Mooie plaatjes

Miek 2016-12-05 23:47:51

Wauwie ik wordt weer helemaal jaloers. Mooi is het daar he!

Iris 2016-12-06 08:25:04

alleen op de wereld geniet ervan

martha 2016-12-07 12:13:53

Wat geweldig dit weer allemaal te lezen en te zien ,wij wensen jullie nog een fijne tijd geniet er van liefs en een dikke knuffel Wim en Oma Peijs