Cancun

Mexico, Cancun

Na 2 nachtbussen te hebben gehad, hebben we een dagje rust genomen om vandaag weer fris naar Cuba te vliegen. Over 2 weken zijn we weer terug in Cancun om vanuit daar via de kust naar Belize te reizen.

Het is weer geweldig leuk om jullie reisverslagen te lezen en jullie prachtige foto's te zien! Zo genieten wij mee van jullie geweldige reis! Hele goeie vlucht naar Cuba en geniet van alles ! Dikke knuffel van papa en mama XXX

papa en mama 2016-03-29 19:45:52

heel erg stoer, heel erg gaaf! gemoet samen! :-) xx

Danielle 2016-03-29 20:42:53

Wat een leuke reisverslagen en prachtige foto's! Nu op naar Cuba, geniet ervan :D Xx

Suus 2016-03-29 21:24:57

Wat zijn jullie lekker aan het genieten. met prachtige foto`s heel veel plezier nog saampjes.

Harrie Maria 2016-03-29 21:58:16

He schatjes ,wat een prachtige plaatjes weer! Super om jullie zo te zien genieten! Goede reis naar Cuba en nog veel plezierxxxx

Jack en miek 2016-03-29 23:04:11

Prachtige foto's en mooi reisverslag is mis jullie Mexicaanse hoeden. Geniet ervan samen. Op naar de Cubaanse sigaren.