Ngwe Saung

Myanmar, Ngwe Saung

Vanuit Yangon zijn we via Pathein naar Ngwe Saung Beach gegaan, met één van de mooiste stranden van Myanmar. Wat heerlijk om een paar dagen op een lekker strandje bij te komen van de vele reisdagen. We hebben vele uren dan ook besteed op een strandbedje en aan het zwembad van het hotel.

Ook hebben we een dag een scooter gehuurd om de stranden in de buurt te verkennen. Om bij de andere stranden te komen moest je met een kleine houten pontje een rivier oversteken. Aan de andere kant bleek de weg te bestaan uit zand en keien, dus zijn we een stuk over het strand gaan rijden. Het was een mooie tocht en vooral lekker om onderweg een frisse duik te kunnen nemen in zee.

Op de dag van vertrek kregen we helaas het slechte nieuws te horen dat de opa van Maarten was overleden. Op deze momenten is het dan ook moeilijk om zo ver weg te zijn.

Miek 2017-02-11 10:12:47

lekker ontspannen maar ondertussen moeilijke momenten omdat je zo ver weg bent, een dubbel gevoel geeft dat....

sylvie 2017-02-11 15:17:32

Sterkte met het verlies

Iris 2017-02-11 22:11:59

De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn begonnen zie ik ;)

Familia loca!! 2017-02-12 14:51:00

heerlijk die lege stranden...