Banos

Ecuador, Banos

Vanuit Quilotoa zijn we naar Banos gegaan, een plaatsje in het oosten van Ecuador. Hier hebben we een dag mountainbikes gehuurd en 18 km gefietst door de bergen langs de vele prachtige watervallen, het was jammer dat het veel regende maar de uitzichten waren geweldig! Aangekomen in Rio Verde moesten we een stuk lopen om bij de grootste waterval te komen, een flinke wandeltocht en waar we via een laag kruippad onder de rotsen door vlak naast en zelfs een stukje achter de waterval konden komen, wat een kracht!

Ook zijn we naar Casa Del Arbol gegaan, waar de bekende "swing at the end of the world" hangt, een grote schommel bovenop een berg met uitzicht op een vulkaan. Jammer genoeg hadden we door het wolkendek geen uitzicht op de vulkaan, maar het schommelen was leuk! Het eten was hier ook erg goed, met heerlijke nasi en de beste tiramisu ooit!

wauw wat een prachtige foto's van de weg naar en bij de waterval! super mooi. Zal wel een flinke herrie geweest zijn daar van al dat neerkomende water. Leuk zo een vlucht op de schommel of hoe je het op een schommel zo hoog op een berg ook noemen wilt. leuke avonturen!

sylvie 2016-07-24 16:58:08

erg leuke foto's op die schommel, jammer dat je geen beter uitzicht had

martha 2016-07-24 17:05:44

Prachtige fotos! Stoer op die schommel!!

Miek 2016-07-24 17:44:23

gelukkig heeft die schommel het gehouden, zaten al een paar knopen in het touw! mooie waterval ook!

papa en mama 2016-07-24 21:41:25

Heerlijk om jullie zo te zien genieten

Harris Vermeer 2016-07-24 22:08:53

Wat een indrukwekkende foto's en mooie verhalen, weer

Iris 2016-07-24 22:48:44

Super leuke foto's. Die schommel ga ik zeker ook opzoeken als ik daar ben!