Topolobampo

Mexico, Topolobampo

Na een overnachting in Los Mochis zijn we naar Topolobampo gegaan, vanwaar de ferry vertrekt naar La Paz in Baja California (een schiereiland in het westen van Mexico). We hebben geluncht in een chic restaurant bovenop een berg met uitzicht over de stad en de baai. Onderweg hoorde we over een aaibare huisdolfijn, dat moesten we natuurlijk meemaken! Dus hup in een bootje en na een uurtje varen zagen we hem zwemmen in een afgelegen baai. Nadat hij eindelijk uitgespeeld was met een stok, kwam hij kennismaken. Een erg toffe ervaring en wat apart om mee te maken dat een dolfijn graag op zijn rug en buik gekrabt wordt! De rest van de boottocht hebben we veel vogels gezien (waaronder eentje met fel blauwe voetjes), zeeleeuwen en een groep 'normale' dolfijnen.

Wow wat een prachtige kleurrijke foto's ! Jullie hebben weer veel gezien en meegemaakt. Nog veel plezier 😘😘😘

Miek 2016-03-19 20:12:50

Heerlijk om al jullie verhalen weer te lezen en die schitterende foto's te zien! Nu vooral genieten op een paar heerlijke strandjes! Dikke kus XXX

papa en mama 2016-03-20 10:58:37

wederom prachtige foto's en goed reisverslag. Ik lig ook vaak op mijn rug maar tante Martha krabt nooit op mijn buik. Geniet ervan ik kijk uit naar het volgende verslag en de foto's. Groet ome Danny

Danny 2016-03-20 16:21:09

Wat is er voor jullie veel te genieten ook prachtige foto,s Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben. Blijf lekker genieten van alles wat op jullie pad komt en van elkaar. Lieve groetjes en een dikke kus van Oma Peijs en Wim

Oma Peijs en Wim 2016-03-21 12:22:27

leuk die vogel met die blauwe voetjes, die andere foto van de vogel die over het water vliegt is ook heel mooi. wederom weer mooie foto's en mooie avonturen. mooie natuur en natuurlijk hebben jullie ook prachtig weer.