Krugerpark

Zuid-Afrika, Krugerpark

We zijn in 3 dagen door het Krugerpark gereden van Zuid naar Noord. We hadden 2 overnachtingen in het park waar de campings super geregeld zijn met allerlei faciliteiten, waaronder een restaurant met uitkijk over de hoofdrivier, een eigen braaiplek op iedere campingplaats en een goed gevulde supermarkt. Hier hebben we dus goed gebruik van gemaakt en iedere avond lekker gebarbecued.
Het was erg leuk om zelf door het park te touren en de asvalt wegen maakte het ook erg fijn om te rijden. We hebben ontzettend veel dieren gezien, maar vooral de groep van 4 leeuwen die vlakbij onder een boom lagen en een groep van 25 olifanten die in de rivier gingen badderen waren erg indrukwekkend! Onderweg stak regelmatig een hert, zebra, giraffe of ander dier op zijn gemakje de weg over, dus het was wel opletten!
De 3de nacht hebben we net buiten het park geslapen, waar we een mooi huisje kregen omdat de kampeerfaciliteiten nog niet gereed waren.. Geen probleem voor ons :)

aardig park en mooie foto's, je hebt zo je eigen dierentuin vlakbij. erg mooi die foto's van de leeuwen en die olifant van dichtbij. De laatste foto van het hutje doet me denken aan het Afrika museum in Berg en Dal.

sylvie 2016-12-05 20:21:24

Prachtige foto's!! Heel de dierentuin is voorbij gekomen. Moet gewéldig zijn om daar rond te crossen! Vooral die vogeltjes op de buffel vind papa érg mooi...!!! Gave slaapplaats! XXX

papa en mama 2016-12-05 20:54:59

Prachtige dieren fotos! Die aapjes😍

Jack en miek 2016-12-05 23:56:29

beekse bergen in het groot!! prachtig