Mendoza

Argentinië, Mendoza

De grensovergang van Chili naar Argentinië duurde behoorlijk lang waardoor we pas in de avond in Mendoza aankwamen. Mendoza is een grote stad in het westen van Argentinië die omringd wordt door wijngaarden, we hebben hier een fiets gehuurd in het wijngebied Maipo om de wijnvelden en wijnboeren te bezoeken. Een heerlijke dag met veel wijnproeven, mooie uitzichten en een erg leuke wijntour! Vooral de hier zo beroemde Malbec was erg lekker :)

Naast vele wijntjes hebben we ook nog netjes de stad verkend waarna we in de avond met de nachtbus richting Buenos Aires zijn gegaan.. Wat een luxe! Heerlijke stoelen en een flink avondmaal met zelfs een wijntje!

Die stoelen in de bus....man man :-)

Bart 2016-10-21 07:16:25

wijn, wijn, wijn....zo te zien volop genieten daar!!!

mama 2016-10-21 09:46:47

in die stoelen kun je wel slapen ja

martha 2016-10-21 10:04:05

Hoop dat jullie nu ook zen luxe bus hebben! En die pup😍

Miek 2016-10-21 10:35:46

Geweldig leuk die wijntoeren en die wijnproeverijen, dat is vast geen straf voor jullie, geniet er lekker van. wat een leventje zo, proost hoor. we nemen er hier eentje op jullie gezondheid. en eindelijk eens een keer een luxe bus, dat is lekker relaxen na al die bussen afzien. In deze bus kun je wel lekker vertoeven en slapen denk ik. mooie foto's weer. petje af!! en wat Lief die pup, wat een dotje.