Hoi An

Vietnam, Hoi An

Hoi An is een erg toeristisch maar super sfeervol stadje met een autovrij centrum en veel mooie koloniale gebouwen. Erg leuk om doorheen te lopen en een kijkje te nemen in de vele goedkope winkeltjes, wat een hoop leuke spulletjes! Waarom is die backpack zo klein! 😒 Zeker in de avond is het erg leuk omdat het hele centrum versierd is met kleurige lampionnen en drijvende kaarsjes op het water. We hebben heerlijke lokale gerechten gegeten bij een van de vele restaurantjes en goedkope Bia Hoi biertjes gedronken.

Ook zijn we een dag met de fiets naar het strand gereden wat op een paar kilometer van het centrum ligt, onderweg kwamen we door vele prachtige rijstvelden. Een druk strand maar wel heerlijk vertoefd op een strandbedje 😎

Wat super leuk met al die lampionnen! :-)

Angela 2017-03-19 15:56:51

heerlijke plaatjes van het leven in Vietnam. En SUPER die foto's met al die brandende lampionnen!

papa en mama 2017-03-19 16:27:56

Wat een kleuren! Ziet er gezellig uit!

Jack en Miek 2017-03-19 16:43:52

erg leuk al die gekleurde lampionnen als je persee iets wil hebben uit die goedkope winkeltjes kun je het ook opsturen