Botswana

Botswana, Kasane

Vanuit Zambia zijn we naar Kasane in Botswana gereden en na een soepele grensovergang kwamen we in de middag aan op de camping, waar we een mooie plek kregen naast de rivier met grazende nijlpaarden. Net buiten Kasana ligt het Chobe National Park en vanuit de camping konden we hier makkelijk naartoe rijden om 2 dagen lang vooral s'ochtends vroeg en laat in de middag in het park op zoek te gaan naar dieren. Het bleek echt een heel mooi park te zijn met o.a. veel verschillende hertjes langs de grote rivier, nijlpaarden, kleine mangoeste, een paar giraffen, leeuwen en veel afgeknauwde botjes! Ook hebben we een groep wilde honden gezien die druk aan het spelen waren bij een kleine waterplas, super leuk. En we hebben het bezoek aan het park afgesloten met een boottocht waarbij we veel vogels, krokodillen en nijlpaarden hebben gezien.

Onze laatste ochtend werden we al vroeg gewekt door een hele groep baviaanen die langs de rivier aan het ruzien waren, wat een kabaal! We wilden oorspronkelijk in Botswana ook nog graag naar de Okavango Delta gaan, maar daar bleken weer erg slechte wegen naartoe te gaan dus hebben we maar besloten om dat over te slaan en naar Rundu in Namibië te rijden.

het was weer genieten van al jullie verhalen en prachtige foto's! Geniet nog van het mooie Zuid-Afrika en tot snel!! Liefs en dikke kus!!! XXX

papa en mama 2016-12-05 21:10:54

Zo reizen we toch een beetje met jullie mee! Mooie verslagen en fotos weer!! Heel veel reisplezier en tot gauw😘😘😘

Jack en Miek 2016-12-06 00:14:04

Wow, wat mooi is het daar! De Beekse Bergen zijn er niks bij ;)). Indrukwekkende foto's en mooie belevenissen!

Ronnie 2016-12-06 13:27:49

Wat een super gave verhalen en foto's weer! En wat heerlijk zo tussen de lokale bevolking! Tot over 3 weekjes in Laos! Dikke kus!

Angela 2016-12-06 17:09:47

die foto van de leeuwenkop is mooi prachtig allemaal

martha 2016-12-07 12:23:59

Je bent net Wilma flinstone met dat bot 😜

Marit 2016-12-07 21:48:30

WOW wat een prachtige foto's en van zo dichtbij (of mega lens natuurlijk ;) En die botjes hahah, fantastisch geniet ze nog!

suzanne meijnen 2016-12-13 15:27:09

Heerlijk om jullie verhalen te lezen, wel jaloersmakend hoor! En wat een prachtige foto's! Geniet ze!!

Jeanne Leijten 2016-12-16 00:15:11

Wauw, wat een mooie avonturen en bijhorende prachtige foto's!!! Blijf genieten van de mooie reis en van elkaar!!! Dikke knuffel!!!