Los Angeles

Verenigde Staten, Los Angeles

Om Los Angeles in een dag te zien zijn we met de hop on/hop off bus rondgereden, te fout maar wel makkelijk! Rondgelopen bij de pier van Santa Monica en via Beverly Hills naar Hollywood (Chinese Theatre, Hollywood blvd met de Walk of Fame, Sunset blvd, en uitzicht op het Hollywood sign). Erg leuk om een keer te zien, vooral omdat alles heel herkenbaar is van vele films en series.

Terug bij het hotel aangekomen rond 20:00 mochten we het hotel niet in, het hele gebied rond het hotel was afgezet met politielint en politiewagens. Blijkbaar had een agent een overvaller in zijn been geschoten en was daar een onderzoek voor nodig dat meer dan 12 uur duurde en waarbij zo'n 20 politiemensen nodig waren. Blijkbaar was het incident om 15:30 al gebeurd.. We mochten absoluut niet die 5 meter door de crimescene lopen dus hebben we in een restaurantje tot 1 uur ziitten wachten, waarna we gelukkig onder politiebegeleiding naar het hotel mochten.

Nog even 2 uurtjes kunnen slapen voor we om 5:00 de bus weer moesten halen om naar het vliegveld te gaan.

Balen van dat gele lint maar wel mooi! Ook nog de tegel van Chuck Norris gezien toevallig? :-)

Bart 2016-03-11 07:05:28

Bruce Willis!! Wat een held hè, alleen inderdaad nog wel effe teruggaan om de tegel van Chuck Norris te gaan bekijken ;)

Ronnie 2016-03-11 08:04:28

Amerika blijft bizar. Maar zeker een ervaring om nooit te vergeten, lijkt me.