Terug in Havana

Cuba, Havana

De laatste paar dagen in Cuba hebben we weer in Havana doorgebracht, waar we onder andere naar het Museo de la Revolution en het Plaza de la Revolution zijn geweest. In de avonden hebben we nog genoten van de Cubaanse sfeer en rum :)
De 2 weken in Cuba zijn omgevlogen, het is een bijzonder land met een rijke geschiedenis die nog steeds erg leeft.

Vanuit Havana zijn we weer terug gevlogen naar Cancun in Mexico, waar we de komende dagen nog even zullen genieten van de Mexicaanse stranden om vervolgens door te reizen naar Belize.

heel leuk om jullie verslagen en schitterende foto's weer te bekijken. Een heel apart land zo te zien waar de tijd heeft stil gestaan. Veel plezier nog in Mexico en dan op naar Belize. Hele fijne tijd maar weer en tot het volgende verslag. Heel veel liefs en dikke kus! XXX

papa en mama 2016-04-14 08:20:34

Ziet er weer goed uit!!! Erg leuk om weer mee te kunnen lezen en kijken. Veel plezier xxx

Marit 2016-04-14 15:03:59

Weer prachtige foto,s en wat zien jullie veel van de wereld.Maak er nog fijne dagen van en dan op naar Belize Goede reis verder en veel liefs van ons Oma Peijs en Wim