Tulum

Mexico, Tulum

Iets ten zuiden van Cancun ligt Tulum, een relax plaatsje aan het strand.
We hebben een dag een scooter gehuurd waarmee we naar de Maya ruines (zie volgende pin) en naar Akumal beach zijn gereden. Akumal beach staat bekend om de vele schildpadden, het was een mooi strand met prachtig water, echter helaas geen schildpaden gezien tijdens het snorkelen. Wel lekker geluncht met nachos en chicken fingers! Tot slot zijn we langs het strand van Tulum gereden en hebben we een drankje gedaan bij een beach resort.

De dag erna zijn we naar de Grand Cenote geweest, dit is een klein meer in een grot. Mooi om te snorkelen met de rotsformaties onderwater, er zwommen ook een paar kleine schildpadjes en visjes. In de tuin rondom de Cenote zaten prachtige vogels! We zijn terug gelopen naar het centrum waar we gegeten hebben bij het Mexicaanse restaurant van de eerste avond met uiteraard weer een goedkope bierbucket en wat kaarten om de tijd te verdrijven tot onze nachtbus naar Belize zou vertrekken.

mooie foto's zeg! die laatste is ook erg lief v jullie samen, t genieten straalt ervanaf!