Julianadorp

Nederland, Wezep

90160km
16graden

Met camper en VolvoXC40 rijden we naar het hoge noorden. In mijn vorige verslag gesproken over melanoom op rechter bovenbeen van Jan. Gisteren in Isala dermatoloog gesproken. Melanoom is 1mm wat inhoudt dat team van artsen gaat bespreken hoe nu verder. Vrijdag opnieuw afspraak in Isala. We hopen dan meer te horen. Best spannend maar, zolang we niets weten proberen we relaxed te leven. Met de Volvo in de buurt kunnen we dan gemakkelijk even heen en terug rijden.

Intussen op de camping: ondanks dat de camping eigenlijk volgeboekt is hebven we toch het mooiste plekje nl 314. Een ruime plaats waar ook nog een tentje bijgeplaatst kan worden. Wieske komt waarschijnlijk vanaf zondag logeren.

Om deze vakantie een goede start te geven lunchen we bij paal6. Onze favo stranttent hier.

Na de lunch even lekker chillen, een dutje doen en lekker lezen. We staan aan het begin van een laantje waardoor we ook nogeens veel mensen zien passeren. Écht een premium plek.