2 weken uitstel voor calculatie kanaalpark in Leiden

Frankrijk, Mirabel-et-Blacons

Het is 8.00u sla mijn telefoon overgaat. Timmerbedrijf Johan Fijn belt met de vraag of Jan er ook is. Natúúrlijk, die ligt nog naast me in bed. Maar dat heb ik natuurlijk niet gezegd. Johan was laatst bij Dick van Slochteren aan het werk die het telefoonnummer heeft gegeven. De mannen gaan binnenkort in gesprek. Mogelijk een nieuwe opdrachtgever voor Artes5 Calculatie bureau. Zou mooi zijn! Met dank aan Dick dan natuurlijk.

Na het ontbijt gaat Jan weer aan de slag. Vandaag gaat het over brandveiligheid enzo. Toch maar even kortsluiten met BAZ over een belangrijk onderdeel t.a.v. beglazing en brandveiligheid. Krijg je zomaar te horen dat er 2 weken uitstel is voor het inleveren van de prijs. Mooi, denkt Jan en klapt z'n laptop dicht. Vandaag maar eerst eens volop genieten van de zon. De weersvoorspelling is goed nl. 17 graden met een gevoelstemperatuur van 22 graden.

Als er dan toch uitstel is, dan kunnen we ook wel een dag langer blijven. Yeeeeeh goed idee Jan.

Het wordt een échte childag. Hebben we nog het plan om te gaan wandelen....
Eerst maar eens een pan champignonsoep maken en bio-broodjes afbakken. Na het eten lekker luieren in de zon en verder zijn er eigenlijk ook niet gekomen vandaag.

Gaan we uit eten of koken we zelf? We komen zelf, ook al omdat er in de buurt eigenlijk geen restaurant te vinden is. We eten verse tagliatelle met citroenkip, courgette en room. Niet slecht! De pan was al leeg dus helaas geen foto van genomen. Het recept door Jan persoonlijk gevonden op de site van AH.