Dependance Artes5 Calculatiebureau is weer open

Frankrijk, Mirabel-et-Blacons

Het was een koude nacht maar met onze ringverwarming hebben we hier niets can vernomen.

De dependance van Artes5 Calculatiebureau is vanmorgen weer open. Terwijl Jan weer een paar uurtjes aan het werk is doe ik wat huishoudelijke klusjes zoals een klein handwasje en een schoonmaak van de camper. Na bijna een werk dwarrelt het stof inmiddels alle kanten op.

Voor de lunch maak ik een tomatensoep die we eten met een stokbroodje het pesto. Naar goed Frans gebruik drinken we hierbij een glaasje rood. (Een fles zit er niet meer in omdat de voorraad al aardig op raakt)
Vanmiddag lekker zonnen om even bij te kleuren. Uit de wind en in de zon is het heerlijk toeven. Jan leest "De duiker" van H°Alan Ostlundh. Het is vast een spannend boek want er wordt vanmiddag weinig gekletst.

Zoals gewoonlijk volg ik de zon waardoor ik mijn stoel meerdere keren moet verplaatsen. Dat heb ik er trouwens graag voor over.

Vandaag geen foto's gemaakt. Morgen maar weer inhalen.