Wát een weertje

Nederland, Vogelenzang

Wat hebben we lekker geslapen! Het weer voor vandaag belooft niet veel goeds terwijl de wind naar het zuiden draait. Ondanks dat het nu nog niet regent bereiden we ons voor op het ergste. Dekbed naar buiten en ook de plaid en een sopdoek door de camper zodat alles straks weer spik en span is. Morgen vertrekken we naar Julianadorp waar Wieske bij ons komt logeren. We kijken ernaar uit.

Zo, en nu eerst koffie en werken aan mijn doelstelling Engels. Ik zit inmiddels in de Diamant divisie. Je kunt dit bereiken door iedere week, op zondag, te eindigen op minimaal de 10e plek binnen je divisie. Wat ik belangrijk vind is, dat ik zo snel mogelijk mijn woordenschat uitbreidt want daaraan ontbreekt het bij mij bij deze taal.

Inmiddels klettert de regen op het camperdak. Gezien de voorspellingen van Weerplaza moeten we het hier vandaag mee doen.

Ik weet het helemaal: de laptop op tafel en foto's sorteren. Jan zit lekker te lezen. Na "de Nachtegaal" geschreven door Kristin Hannah nu bezig in "De Leeuwentemmer" van Camilla Lackberg.