Jan heeft een knoop in z'n maag

Frankrijk, Saint Saveur de Montagut

Voor vandaag staat er een wandeling gepland. Terug van het afwassen geeft aan Jan zich niet lekker te voelen. Er zit een knoop in z' n maag. Na een tijdje in de stoel te hangen gaat Jan naar bed. Daar zit dan in m' n uppie. OK, dan maak ik er wel en wasdag van. Ideaal hoor, die wasmachines op de camping. Handdoeken met de hand wassen, dat is echt geen doen. Voor het drogen maak ik gebruik van de centrale waslijn. Na de was weer verder in mijn boek, Trouweloos van Karin Slaughter, welk boek ik in juni geruild heb op de camping in Schelluinen. Als het gelezen is kan ik het hier weer achterlaten en een nieuw boek uit de bibliotheek van deze camping meenemen.

Zowel de lunch- als het avondeten krijgt Jan er niet door, sterker nog, hij kotst er alles uit. Waar het afwasteiltje dan weer niet goed voor is. Vanavond d geniet ik van een broodje met roomkaas en gerookte zalm. Ja, ik moet er toch maar wat van maken.

Arthur komt nog even langs met een voor hem hele rare vraag. Nou, zo raar is die vraag niet Arthur want als Rabobank medewerken heb ik er vaak mee te maken. Of ik een RaboScanner heb die hij even kan gebruiken. Ja maar natuurlijk. Sterker nog, ik heb het er gisteren nog met Jan over gehad om de extra RaboScanner hier op de camping achter te laten. Dit naar aanleiding van een van onze klanten die een paar weken geleden in Italië problemen had met een overboeking omdat de man geen RaboScanner had meegenomen. In ieder geval heb ik Arthur kunnen helpen. De service van de Rabobank gaat ver, zo zie je maar.