Natter dan nat kan niet

Nederland, Eijsden-Margraten

Vandaag lekker even bijkomen van de pittige golfdag. Er is tegen voorspeld dus we fietsen even snel naar Eijsden om bij supermarkt Plus wat boodschappen te doen. Eenmaal in de winkel barst de regen los. We pakken een bekertje koffie, in de hoop dat de bui intussen overtrekt. Niets is minder waar. Volgens dd medewerker bij 't Kruitvat houdt de regen enkele uren aan. Nou, daar ga ik niet op staan wachten. Ik terug naar Plus waar Jan nog staat te wachten/schuilen. We fietsen snel terug naar de camping waar we doorweekt aankomen.

We blijven binnen totdat de zon zich weer laat zien. Ik vermaak me prima met de hoofdstukken Consumentengedrag, Koopbeinvloedende factoren, Marktonderzoek, Kostprijs en budgettering, Winst en Product uit de Basiskennis Marketing. Intussen hangt Jan de natte kleding uit, gaat ermee naar buiten en dan weer naar binnen, draait de luifel uit en zet alles hieronder, onze fietsen incluis. Koken onder de luifel, het kan allemaal. Na de afwas begeeft onze binnenverlichting het. Waarschijnlijk iets het een zekering want aan de accu ligt het niet want deze is net voor ons vertrek nog vervangen. Jan appt met Kees Sneller, onze garage in Elburg. Morgen naar even een belletje om te zien of we het zelf kunnen repareren.