Maandag wasdag

Italië, Agliano Terme

De rust is teruggekeerd op La Fonti. De Italiaanse weekendgasten, zo'n 25 campers, zijn gisterenavond weer vertrokken. Zelfs de campingstaff is er blij mee.

Na een week op pad te zijn is het tijd om shirtjes, shortjes en ondergoed te wassen. Ook masr eens een natte lap door de camper. Hadden we eerst nog het plan om morgen weer door te trekken, dat plan ligt alweer in de ijskast merek en Allart zijn nu in la Piano en komen ons morgen bezoeken. Altijd gezellig!

Vanmiddag lekker chillen bij het zwembad. Ook hier is het nu lekker rustig. Op het menu staat voor straks een gehaktbal met andijvie en gekookt aardappelen. Andijvie, ja andijvie wat ik op de één of andere manier altijd zo'n in heb wanneer ik in het buitenland ben. Omdat andijvie geen groente is wat de Italianen eten heb ik het dit keer geblancheerd en wel van thuis meegenomen.

De avond brengen we door met onze e-reader. Lekker zitten lezen of we sudoku spelletje met de app op mijn telefoon.